Re: mozilla 1.3

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 10:10:41 MET

"cashoob" <cashoob_at_xtra.co.nz> nakombinował(a) coś takiego:
> czy ktos uzywal opery - przyznac musze ze zaskakuje mnie caly czas - bo na
> win, linux i os2 chodzi bez problemu i obsluguje najbardziej chore skrypty w
> jawie jakie stworze - jednego nie potrafila zinterpretowac ale to byl jeden
> na wszystkie - pozdrowka

Opera? A idź z tym g...!
Przynajmniej dla OS/2 - wersja 5.12 - nie dość że wiesza się jak cholera,
to jeszcze to wersja tak archaiczną że nie sposób tego używać... Jedyną
właściwą wersją Opery to wersja 7, ale my jej nie doczekamy normalnej, a
dlaczego to Ci mogę wytłumaczyć, nawet 5.12 jest to wersja w większości
przez eumulację, oni nie ruszą tyłka i nei zrobią tego jak należy, nie
umieją zrobić przy tym kodu na tyle uniwersalnego żeby łątwo dłą się
przenosić pomiędzy platformami.

Dlatego polecam mozillę.
Zaraz zobaczymy czy kilka bugó które odkryłem dalej mają miejsce w mozilli
1.3a (Ty Lechu zapomniałeś o tej literce) ;)
Niestety wciąż używam wersji 1.2a bo w 1.2b popsuli mi kilka elementów
(ech...)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564