RE: ostrzezenie? przed fc/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 07:56:32 MET

On Tue, 17 Dec 2002 00:09:39 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>No mam juz teorie co do przepelnienia partycji - ale nie bylo odzewu... Wielkosc
>partycji pokazywana jest dobrze, wielkosc wolna to 16 KB, i pustka... Czy przepelnienie
>moze powodowac brak wyswietlania zawartosci partycji?

O ile mnie pamięć nie myli, to mi się na partycji FAT coś takiego przytrafiło.
Na szczęście to był początek dnia, więc niewiele mnie to kosztowało.
Po 40 minutach wszystko było odtworzone z kopii.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21