RE: ostrzezenie? przed fc/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 23:02:46 MET

Lech Wiktor Piotrowski pisał:

> PAnowie, badzmy powazni - nagle mi przy tarze nawalila pamiec,
> tak ot? Tak bez
> wylaczania i wlaczania komputera - mam partycje i zaraz jej nie mam? :)

Kolego, bądźmy poważnie. JAK MOŻNA ROZWALIĆ PARTYCJĘ SPOD RING'a 3?
Dysk jest otwarty dużo niżej, na ringu 0. Obsługuje go zapewne danis. Mogę
dać sobie głowę uciąć (jestem programistą), że rozwalenie partycji może być
tylko spowodowane poprzez błędy hardware, albo sterowniki które siedzą na
ringu 0wym lub IFSów (bo one są na ringu 0 i 3).

> No nie znam si ena tym, ale wydaje mi sie to malo prawdopodobne.
> Ja rowniez nigdy
> wczesniej nie mialem problemow z FC/2...

No właśnie. Padło Ci coś i zwalasz na FC/2. Wszystko się psuje!

A poza tym słuchaj starszych i doświadczonych ;-)))

--
Przemek/2