IBM wycofuje z rynku OS/2 10 marca 2003 r.

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 11:36:19 MET

W dniu 10 grudnia 2002 r. IBM ogłosił, że z dniem 10 marca 2003 roku
zostają wycofane z rynku Warp 4 oraz Warp Server for eBusiness wraz z
produktami towarzyszącymi. Announcement obejmuje dużą liczbę produktów,
w tym również Software Choice oraz upgrade. Oznacza to, że osoby i
firmy, które chcą wyposażyć się w to oprogramowania muszą uczynić to
przed tym terminem. Po 10 marca partnerzy IBM nie będą realizować
zamówień. Listę wycofywanych produktów można sprawdzić na stronie
http://www.ibmlink.ibm.com w dziale "Announcements" podając słowo
kluczowe OS/2

Mój komentarz: myślę, że decyzja ta nie jest dla nikogo zaskoczeniem,
ale przykro, że rynek opuszcza grupa znakomitych produktów posiadająca
wierne grono użytkowników. Ze swojej strony zapraszam do mojej firmy
tych, którzy zdecydują się do 10 marca na aktualizację swoich produktów
(jako partner IBM sprzedajemy także OS/2, przepraszam za małą dozę
autoreklamy). Sądzę, że dla osoby które zainwestowały pieniądze w OS/2
powinny rozważyć decyzję o ewentualnej aktualizacji produktów.

                                       Pozdrowienia - Jan N. Waliszewski

T-SYSTEM Jan Waliszewski, Marek Trajdos
e-mail: jan.waliszewski_at_t-system.com.pl, http://www.t-system.com.pl
IBM Bussiness Partner
Regionalny dystrybutor produktow WA-PRO. ZyXEL, Advantech