Re: rodzaj partycji pod OS/2

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 16:28:37 MET

On Tue, 10 Dec 2002 16:10:48 +0100, Artur Butryn wrote:

>Ale tam są dwie partycje i do tego jakiś boot manager. Czy to coś zmienia?
>Gdzie znajdę dokumentację do XCOPY i wszystkich użytych switchy?

XCOPY to polecenie systemowe, opis w helpie (help xcopy).
Dopinij drugi dysk (lub wyjmij stary, załóż nowy i wystartuj z dyskietek
startowych). Fdiskiem załóż na nowym dysku partycje dla boot managera, oraz
pozostałe partycje. Sformatuj je a następnie skopiuj zawartość partycji
starego dysku na nowe poleceniem xcopy ze wszystkimi parametrami jakie
podałem (zwróć uwagę, na literki dysków po dopięciu drugiego, mogą się
różnić).

Jerzy Michniewski