rodzaj partycji pod OS/2

Autor: Artur Butryn (akajarz29_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 15:32:32 MET

próbowałem dzisiaj sklonować dysk na którym jest OS/2 programem Norton
Ghost. W dokumentacji pisze, że program ten obsługuje partycje z OS/2
niestety nie udało się i dostałem komunikat w stylu: "unknown partition
format". Czy OS/2 może być zainstalowany na partycji FAT16, czy może być
tylko na HPFS? Myślałem, że mógłbym przekonwertować partycje używając
Partition Magic. Jakim programem zrobić kopię dysku z OS/2. Potrzebuję
wymienić dysk na nowy (stary się sypie) Czy będę musiał instalować od nowa
OS/2 czy da się to jakoś zrobić?
Pozdrawiam

Artur