Pomozcie - niewidoczna partycja :((

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lwpiotr_at_primus.okwf.fuw.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 10:28:31 MET

Wysylalem juz rano tego newsa, ale nie doszedl. Pisze z innego kata, ale
to ja, Lech ;) z normalnego mam utrudnione bo:

Zmienilem rozmiar partycji HPFS, uprzednio robiac defraga... No i po
defragu juz sie dalo. Jednak... OS/2 teraz nie widzi tej partycji. LVM
wyswietla ja w widoku fizycznym dysku jako "Available" a nie "In use" jak
reszta... No i na E: nie mam mojego HPFS'a, tylko CD-ROM...

DFSee twierdzi jednak, ze jest to E:, widoczny dla LVM'a jako E: o nazwie
OS2-DATA1, czyli p ostaremu. Niestety, jest to nieprawda... Probowalem
naprawic bootsector, ale to nic nie dalo - OS/2 nadal nie widzi tej
partycji. Nie jest to tez sprawa spareblock, bo ponoc DFSee na wstepie
informuje, jezeli jest on uszkodzony... Czy ktos ma pomysl, co moge
zrobic?

Moze utworzyc Nowa partycje z tego, co mi zostalo po sytarej (W LVMie) i
ta od razu bedzie ze starymi danymi (jako ze nie jest jako freespace)...
Ale wlasnie nie mam pojecia i prosze o pomoc, bo mi sie system nie
bootuje :(((