Re: problem z DFSee

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 10:52:58 MET

On Wed, 4 Dec 2002 06:24:56 UTC, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Zabootowalem sie pod DOSa, wlaczylem DFSee i napisalem, PART 4, RESIZE
> -f:3500
>
> No i buntuje sie, ze za malo miejsca zostanie na dane... A to jest partycja HPFS 15 GB,
> z czego WOLNYCH jest 12 GB... Fakt, ze widze w DFsee, ze jest zajety jeden blok
> gdzies tak w 3/4 dysku (posrod wolnego), ale w sumie nie wiem, jak go przesunac - bo
> pewnie o to chodzi... PQmagic chyba sam takie rzeczy robil, a wie moze ktos, jak to
> zrobic w DFSee?

DFSee chyba jeszcze nie robi przenoszenia danych z jednego bloku do
drugiego (o ile wiem autor ma coś takiego w planach, ale nie wiem jak
bardzo jest to zaawansowane) sam musisz przenieść ten blok gdzieś na
początek. Najlepiej zobacz do jakiego pliku należy, skopiuj ten plik i
usuń oryginał. Powinno rozwiązać problem.

Marek