Re: problem gcc

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 19:54:40 MET

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> nie zna takiej opcji... Oczywiscie w dokumentacji nic nie ma, bo sa tylko "dodatkowe
> opcje" gcc, a podstaowych nie uswiadczysz. Chyba ze... ktos mi powie, w ktorym
> miejscu plikow emx moge znalezc pelna dokumentacje gcc :))
>
> Swoja droga jak nie urok, to sraczka... usiluje sciagnac nowsze gcc pod OS/2 (bo nie
> doczytalem i okazalo sie, ze to, ktore sciagnalem kompilue tylko C, mimo ze zawiera
> cpp.exe...) ale siec dziala tak, ze nie ma na razzie szans ://

Pelna wersja dokumentacji do gcc (i nie tylko) jest na www.gnu.org...
Konkretniej: http://www.gnu.org/manual/manual.html. Tylko ze:
- wspomniana opcja pojawila sie w wersji 2.9.x (u siebie w EMX mam
  2.8.1).
- nie wiem na ile port pod OS/2 jest w ogole zgodny z wersjami
  UNIX-owatymi :-(

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */