Re: super

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 09:08:15 MET

On Tue, 3 Dec 2002 08:29:03 +0100 (MET), cashoob wrote:

>tak wiec otrzymalem siec - dziekuje - no i co? system piknie chodzi :). mam
>pytanko nastepujace:
>- obecnie os dziala na p100 16mb ram 4,3 Gb itd. - taki sobie zabytek - co
>sie z tym wiaze, odpalenie zle napisanego programu jest katorga swapu i hdd.
>czy mozna jakos temu zaradzic?

Tak, dodac pamięć.

>-chcialbym osa przeniesc na durona 1ghz - co musze wiedziec o sterownikach,
>zakladajac ze posiadam plyte g. na VIA , karte nvidia, 80gb hdd, 400mb ramu
>i 3 systemy w kupie -> win2000, beos, linux.

Generalnie, jeżeli masz już system zainstalowany, to po przełożeniu dysku
poprostu powinien działać. Dwa warunki : zastosować DANIS506 do obsługi
dysków i SDD do obsługi grafiki.

>-widze ze odpalacie aplikacje linuxopodobne po kompilacjach w os, na ile
>mozna przeniesc linuxowe progsy do os2, czy to nie jest tak jak w BeOS ze
>paktycznie po kompilacji wsio dziala? jakies howto?

Prosta rekompilacja to chyba jednak za mało.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21