Re: Pytanie do cyfrowo zmotoryzowanych :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 00:49:21 MET

ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) nakombinował(a) coś takiego:
> Macie pomysł jak odczytać EXIF z danego zdjęcia?
> Jeśli chodzi o ścisłość to aparat s230 czyli ixus v3 :)

Wynalazłem coś takiego jak Third Eye - pokazuje ładnie dane, nawet jeśli
umie aparaty tylko po com'ie obsługiwać. Ma jedno ale.. Na dwa aparaty z
których mam fotki z EXIF dwa wyburaczają ThirEyee'a kompletnie. Z
poprzedniej cyfrówki pokazuje fotki, i czyta dane EXIF, ale jak dojedzie z
miniaturkami do końca to program sie wyburacza w pieknym stylu, tak samo z
tym tyle ze tu nie dysponuje wieloma fotkami i od razu widze piekne biale
okienko z bledem (krytyczny cos z thirdeye.dll czy jakos tak).
Udarłem jeszcze Thirdeye w VIO ale tu nie mam takiej opcji do EXIF, mozna
tylko zedrzeć lub skasować, czy też inne operacje na plikach w pamięci
aparatu..

Ktoś tu się przyznawał do c300? Mogę prosić o sprawdzenie tego
wszystkiego?
Bardzo mi zależy na wyciągnięciu danych o tych fotkach. (do analizy)

Znalazłem jeszcze źródła czegoś takiego jak EXIF-o-matic - ale za cholere
nie wiem jak to usprawnic do dzialania... Jak ktoś się zna na tym...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564