Re: EKG spam

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 15:41:39 MET

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Skompilowałem wersję 23-11-2002.
> ...ostatni raz na liscie pisuje o tym. Po prostu skanujcie sobie co jakis czas
> katalog na moim ftp. Tylko proszę nie pomiedzy 20.00-23.59, bo wtedy gram po
> sieci :)))

Nie rozumię czemu tak... Ja bym chętnie wiedział o aktualizacjach... to
może jakiś mailing zrobimy? mam takie możliwości na serwerze to może
wreszci na coś by się przydały... :)

Co do tego EKG co było wczoraj podane...

najpierw plusy:
+ mamy listę kontaktów na ekranie - F4
+ kilka nowych opcji
+ jakichś większych wad nie dostrzegam :))

minusy:
+ nie działa "/set log 2" logowanie do katalogu po numerkoplikach -byłoby
ładniej
+ nie działa chyba dalej przypisywanie klawiszy...
+ kombinacje klawieszy dają ciekawe efekty. Tak na prawdę można liczyć
tylko na F1-F4
+ na liście kontaktów zajęci mają strasznie ciemny kolor - u mnie nie
widać ich w ogóle, za to dostępni świecą się jak by mieli wypalić oczy ;)

Co by się przydało zrobić:
+ przede wszystkim kombinacje klawiszy nie działa
+ ctrl+strzałki (góra/dół) jakieś płynniejsze przewijanie
+ ctrl+strzałki (lewo/prawo) skakanie co wyraz w lini poleceń..
+ opcja "/set log 3" - logowanie i do katalogu i do jednego big pliku
+ proponuję podpiąć pod F5 - "/window switch 1", F6 - "/window next", F7
"/window prev", pod F8 "/window kill" - tego najbardziej mi brakuje.
+ autoaway żeby działał jak się nie jest przy kompie, a nie jak się nie
rusza okienka z EKG,

ps. jak z ver. ang? Można by puścić newsa na ten temat... :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564