Re: siec

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 11:55:56 MET

wiec tak - plytke do warpa 4 mam uszkodzona - no niestety zdazylo sie i nic
na to nie moge poradzic - to sie wiaze z tym ze moge tylko zainstalowac
workstation kompletnie bez sieci - kiedy uruchamiam skrypcik install.cmd to
dostaje komunikat ze nie mozna otworzyc pliku - probowalem wszystkiego
lacznie z npconfig i nic z tego nie bedzie - plytka jest tak dokumentnie
porysowana ze nie moge jej nawet zczytac na dysk jako iso a potem od nowa
wypalic - tak wiec po w czasie instalacji systemu kiedy przychodzi czas na
npconfig to niestety musze zaignorowac i system sie instaluje bez sieci -
pozatym wsio dziala - jest jedno wyjscie albo dostac plytke do skopiowania
albo zapomniec i poszukac mozliwosci zainstalowania obslugi lan oraz tcp/ip
recznie (ewentualnie jakies configi do Ms Network)- szukalem w internecie
takich informacji ale nie moge nic odnalesc. jesli ktos zna jakis pakiet
ktory zainstaluje tcp/ip oraz netconfig to z wielka radoscia go
wykorzystam - potrzebuje jedynie lan - tak wiec sadze iz jest mozliwosc
uratowania mojego warpa - mam jeszcze kompletna instalacje IBM server guide
v3.0 - moze z tego by sie dalo cos wyciagnac - nie mam niestety wiedzy co mi
jest potrzebne i ktore pakiety moge wykorzystac do przeprowadzenia takiej
instalacji. bede niezmiernie wdzieczny za pomoc - zainwestowalem troche
srodkow w IBM server guide 3.0 oraz Warp 4 i na wiecej juz nie mam kasy -
posiadam owe oprogramowanie z drugiej reki. Co do IBM SG 3.0 to jest piekny
pakiet w super stanie czego nie moge powiedziec o Warp 4. dziekuje za pomoc.