Re: siec

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 10:39:01 MET

czy ktos ma konkretniejsze pomysly? kopie w sieci ale po przekopaniu nie
znalazlem uzytecznych informacji - dzieki
czy naprawde nie istnieja rozwiazania ktore pozwalaja zrobic czegos w tym
systemie bez firmowego oprogramowania? jesli tak to pozostaje plakac bo co
to za system, ktory jest nierozbudowywalny i sie ogranicza do slusznej lini
producenta?