RE: EKG

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 20:41:41 MET

On Fri, 22 Nov 2002 19:59:17 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Lewhoo pisał:

>Eeee... Jak potrzebuje Linuxa to odpalam OeSa, a z pod niego VirtualPC :)

Jak juz napisalem - gdybym mial lepszy sprzet (ktorego na razie miec nie moge) albo
zcrackowanego VPC to nie byloby problemu...

A moze by byl? Bede przeprowadzal optymalizacje parametrow wejsciowych
pewnego algorytmu - czyli przepuszczal go przy zmianie parametrow. Analizuje on
zdjecia nieba, na razie 500x500, ale ponoc i tak potrafi to trwac... Ehh, same klody pod
nogi. Zreszta ten algorytm sam na wwstepie sprobuje sobie sportowac pod OeSa. Jak
juz bede musial wizualizowac wyniki pakieem ROOT, to bedzie trudniej ;/

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 12h 28m 56s 662ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl