Re: eCS i instalacja.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 14:38:52 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> A dlaczego dysk na SLAVE ? Czy masz jeszcze drugi dysk ?
> Jeżeli tak, to spróbuj SLAVE zrobić MASTER. Ponieważ eCS używa
> wolumenów, a nie partycji, więc literki dysków i tak są przypisane na sztywno.

Ciapnąłem się - jest na master ładnie. Dziwi mnie to bo niby coś mu na nim
nie pasuje, a dysk jest cały dla niego do dyzpozycji, dlatego może go
sobie formatować i ciąć do woli.

W komputerze nie ma stacji dyskietek, ale nawet jak odznaczę tą opcję to
nie chodzi :( Chce mu kazać po prostu sformartować dysk i zacząć
instalację...

Cyba zapytam na tym news.ecomstation.nl bo powoli tracę siły na grzebanie
po ich postach, tam wszyscy mają ten problem bo mają jakieś scsi, a to
jest zeykły komp domowy :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564