Mozilla i drukowanie..

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 12:26:53 MET

Hejka!

Po wielu bojach i perturbacjach wreszcie zainstalowałem sobie drukarkę,
odkurzona i uzdatniona do pracy hp690c+ :) Wszystko by było fajnie jak by
jeszcze chodziła pod os/2. No to najpierw ściągnąłem coś co się nazywało
OMNI cośtam - sterownik do drukarek w każdym razie. Potem przeciągnąłem
sobie na desktop ją i mam teraz jej ikonkę tam :) Fajnie, lubię ten
drag&drop :)
Oczywiście drukarka pojawiła się w wszelkich, mozilla jednak wymagała
restartu. Kiedy już miałęm wszystk okliknąłem priint -> omni 690 -> ok
i... nic się nie stało, drukarka oczywiście włączona, wszystko niby gra,
ale tak jakby nic się nie stało.. buuu, test w VPC, kurde, nie widzi
drukarki, dobra, zmuszam się do uruchomienia windowsa, aż cud że jeszcze
jest. Ten pluje się o sprzęt bo w międzyczasie zdążyłęm coś powymieniać od
ostatniego uruchomienia windy (kiedy to było, zdaje się że przed EKG/2) :)
ale w końću test wykazuje że drukarka jest cacy. Hmmm... Test czymś
sprawdzonym - niech będzie netszkapejp, ten łądnie pobiera wszystkie
elementy i nawet widać jak wysyłą je do jobsów drukarki, ale zaraz po tym
znikają sobie one... Ech... w dziub mu pasuje dać. To jeszcze PMView...
tym razem dokument... a właściwie rysunek utyka w folderze drukarki...
Hmmm... to co teraz?

Co może być przyczyną? Może złą transmisję ustawiłęm z drukarką w biosie?
Albo wadzi mu stary steronik do hp610? hmmm, taskownia nawala coś :(
Ma ktoś jakieś rozwiążanie tego?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564