Re: net

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 06:21:45 MET

bo to jest skopana 4 - ja to mam pecha - kupilem demo 4 bez sieci :) - a
tak powaznie to siec sie znalazla ale okazalo sie ze na cd jest dziara na
pliku od sieci i sie nie odpala - na poczatku nie przyuwazylem tego z e blad
wywala - teraz juz wiem od czego ten blad
 a tak nawiasem to chetnie bym sie dolaczyl do pomocy w budowaniu serwisu
waszego - teamospl - jedna z moich stronek mozecie poogladac na
www.polonianz.org.nz - co prawda juz jest zdeczko skopana bo sie nia nie
zajmuje - teraz kto inny ja prowadzi ale ogolny zarys mozna tam poogladac -
jesli moja pomoc jest mile widziana to prosze na priva - sciagnolem demo
ecs - ladnie to wyglada -jedno co mnie martwi to to ze ten sof dziala tylko
na cd - nie ma jak przetestowac pelnej funkcjonalnosci osea - pozdrawiam