Re: EKG/2 (15112002)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 13:54:03 MET

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Jest bardzo fajniutkie :-))))

Jeśli chodzi o nowe EKG w porównaniu z starszymi jest tak :)

+ wreszcie działa query, co jest zupełnie pożyteczne :))
+ ten mini ststus jest przydatny, pokazuje kto gdzie sie odezwał w którym
oknie, mógłby pokazywać jeszcze nicki tych osób przy okazji - czasami
idzie się pociepać
+ podoba mi się ideologia okna z statusami i okna z rozmowami, wszystko na
miejscu i wiadomo co i jak :)
+ fajnie też, że przewijanie działa jak chce, nawet po wyczeszczeniu
okienka to można zobaczyć co było wcześniej :))
+ widziałem kilka opcji więcej - konferencje,
+ tekst jest wreszcie zawijany do okienka jakie mam a nie do ustalonego z
gory standardowego, a ja mam mode jakis lepszy iw iekszy :) zeby statusy
sie miescily :))
+ wyszukiwanie znów mi działa, nie ma tego głupiego "in progress" czy coś
takiego :) jak by jeszcze dało się tak żeby nowi użytkownicy od razu byli
autmagicznie wyszukiwani...

- w query nie pokazuje co ja pisze, w ogóle nie widać co napisałem, czyli
to co od innych to owszem, ale nie to co ja :(
- jak lewhoo już zauważył nie działają skróty klawiszowe (ani te
definiowalne, ani żadne)
- nawet jak ktoś ma w kontaktach mężczyzna a jego ksywa kończy się na a to
go będzie mieć za kobietę ;-)

to będzie na tyle recenzji na razie :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564