Re: EKG/2 (15112002)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 11:51:32 MET

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
>Po pierwsze był błąd z polskimi literkami (polecam Ci sciagnac jescze raz).

ściągnałem i wszytsko gra :)
potem potestuje ale zapytam z góry... jak można robić skróty klawiszone?
chciałbym takie komendy jak
window next
window clear
window prev
window kill
window list
window switch 1
window switch 2
window switch 3
window switch 4
window switch 5
window switch 6
list -a
list -b

poza tym jak się odezwi do mnie coś co nie jest na liście jeszcze to żeby
automagicznie pokazało jego dane.
Możliwe to jest?
czytałem coś o bindowaniu klawiszy ale nie duało mi si/e tego wcielić w
życie.. :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564