Re: install

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 14:24:15 MET

dzieki - stery byly stare - czy ktos zna jakis serwis www gdzie moge
poczytac od zera jak postawic siec w warp 4, jak skonfigurowac hardware itd.
mam warpa tak na serio to od dzisiaj i na tyle co z nim wywalczylem to to ze
sie zachowuje i mnie zadziwia - chce sie zabawic w postawienie kompletnego
systemu i wpiecia go do sieci jako workstation ale z tego co w nim znalazlem
to za nic w swiecie nie moge doszukac sie jakiegos sensu (niestety
wychowalem sie na windzie i linuxie a os/2 to ani jedno ani drugie) bede
wdzieczny za pomoc. stronki moga byc po angielsku.