Re: OT, ale podobnie egzotyczne..

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 07:57:59 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> [...]
Problem z odczytem dyskietek może być banalny - wtedy stacje 5'' były
jednostronne - ja takie miałem jako dodatkowe do mojego Amstrada.
Wykombinuj taką stację, podłącz do Amcia i przez port szeregowy przekaż
do PC żeby zapisać na normalnej stacji, tyle że jak macie nie tylko
dyskietki ale i maszynę to jej DOS - podobnie jak AMSDOS może nie
obsługiwać stacji dwustronnej.
Ja Amcia trzymam jako zabytek! - sprawny!!! i... się nie wiesza!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >