Re: OT, ale podobnie egzotyczne..

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.chipdrive.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 19:38:54 MET

Thu, 7 Nov 2002 23:37:27 UTC, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) napisał:

> Hej..
> Poszukuje informacji na temat takiego ciekawego systemu operacyjnego jak
> P/OS (Professional Operating System) kiedyś ciągniętego przez firme
> Digital... Najbardziej interesuje mnie jak tam było z stacjami dyskietek i
> jakie były formaty ich zapisu (taka dyskietka dla PC jest niezrozumiała).

Taa... Ale to było dawno temu..w gruncie rzeczy odmiana systemu RSX.
 Chodziło toto na np. DEC Series 300, albo na PDP-11
Np. na DEC Series 300 dyskietki 5.25" miały po 400KB, format jakiś
egzotyczny...

Tutaj znajdziesz program, który Ci umożliwi prawdopodobnie odczytanie
takiej dyskietki
(nie sprawdzałem bo nie mam z czym):

ftp://ftp.dbit.com/pub/putr/

A tak z ciekawości - po co Ci to?