Re: integracja SMS/2 z OCR? ;)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 13:41:30 MET

olorin_at_imladris.chipdrive.pl (Jakub Gołąb) nakombinował(a) coś takiego:
> Jest to jakaś myśl, ale to skomplikuje bardzo program.

Jedynie tak sobie teraz można poradzić...

> Poza tym odpadają np. wszystkie skrypty do powiadamiania o poczcie itp.

To fakt, ale lekarstwem jest używanie alternatywnych bramek, np
sms.gt.com.ua jest niezawodna przynajmniej na taką wg mnie wyglądała...
Jak teraz... nie wiem... Ale Bramka była świetną...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564