Re: Chcialbym sie pozegnac...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 01:42:07 MET

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Niedawno zacząłem chałturzyć i grać (w Battlefield 942). Po tygodniu, czyli
> dziś doszedłem do wniosku, że używanie OeSa jako systemu podstawowego to
> lekka przesada - rekompilacja kodu i wysyłanie je poprzez PMmaila/2 i
> spowrotem. To zaczęło nie mieć sensu.

Gra.. Ech... dla mnie większą przyjemność ma już lepiej napisanie jakiejś
niż granie osobiście...

> Żegnam się z Wami jako użytkownik OS/2. Jestem tylko użytkownikiem mojego
> malutkiego serwerka, który jest najbardziej stabilnym serwerem którego
> widziałem.

:)

> BTW: Jeśli ktoś chce jakieś moje kody dla OeSa to po mailu wystawię je po
> Ftp.

Przydałoby się żeby rekompilacja EKG nie umarła... Ktoś umie się tym
zająć? JA niestety nie :( A to program, który w moim przypadku wyciągnął
ostatki windy u mnie.

Natomiast ja niedługo na odwrót, formatuje dysk, wyrzucam windę
ostatecznie, będzie partycja jedna na os/2 HPFS + reszta dysku na JFS.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564