Re: trap na hpfs386

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 12:11:18 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> OK, thx, to poprosze o powtorke z metoda testowania pamieci - wiem, ze ponoc Quake
> pod DOSem to robil (no bo chyba w sesji DOSowej w OS/2 nie ma to sensu...), ale nie
> jestem pewien, czy DOS moze zobaczyc tyle pamieci - tzn. ogolnie nie orientuje sie
> juz, co ten system moze ;)

bardzo polecam http://www.memtest86.com/

idziesz na strone, sciagasz co trzeba, robisz dyskietke (szybko sie
robi),
i .......... odpalasz :)
wykazuje bady tak samo jak quake a moze i lepiej.
btw. ten tester jest zrobiony na kernelu linuxa.
bardziej czulym testem ramu od quake, jest .....
.... kompilacja kernela na linuxie. jak z ramem nie tego,
zaraz wywala co chwila pliki core.