Re: eCS po polsku.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 14:20:39 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Przy okazji - dobrze by było najpierw ustalić współną terminologię.
> (a może OS/2 po staropolsku - zamiast OK 'a juźci!')

Kiedyś za czasów dosowych miałem pliki wedytowane hexedytorem, niezła
rozrywka z tym była bo zamiast "bad command or filename" wyskakiwało np
"cos ci sie popierdolilo" :)) (ważne było żeby miało tyle samo literek :)

A tak BTW: proponuje postulat windowsowego alt'a zeby był bo jednak bylo
to milion razy lepsze rozwiazanie. Tu łatwo sobie wcisnac coś ciekawego np
w trybie tekstowym zamiast "ź" wyjść z programu (bez zapisywania
tekstu)... :/

A w ogole jest mozliwe zeby eCS kodowal w iso-8859-2? To byłoby idealnie!

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564