Re: błąd graficznego shella (długie)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 19:23:50 MET DST

"W. T. O." <wto_at_wytnij-to.interia.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Może ja głupi jestem ale to Alt-F2 nie działa, jedyne ci się zmienia to, że
> na ekranie pokazuje jakie pliki się ładują i nie wchodzi mi tryb VGA. Więc
> jak uruchomić oesa w trybie VGA lub chociaż wiersza poleceń?

alt-F1 - kolega się pomylił....
zobaczysz taki ekranik z opcjami
F4 odpowiada za tryb VGA
F2 za linie poleceń

Jak zauważyłeś alt-F2 pokazuje ładowane pliki
Jak masz nowszy kernel to alt-F3 to kompilacja tych dwóch opcji - ekranik
do wyboru + pokazywane pliki przy starcie.

JAk chcesz możesz też wystartować z dyskietki
potem w katalogu os2 masz plik setvga.cmd - zmieni Ci adapter na VGA

W ogóle jak chcesz to możesz tworzyć swoje własne configi - wystarczy je
zapisać w katalogu os2/boot - tam tez zreszta mozesz zmienic ten ekran
przy alt-F1 dopisać co chcesz, zmienić aktualne konfiguracje, np tworzysz
config.h i przy tym ekranie nacisniecie klawisz h zaladuje ten config..

Ponadto przy alt-f1 bedziesz mial na dole dostepne archiwa systemu, czyli
najwazaniejszych plikow - przy siakis katastrofach wystarczy wybrac
odpowiedni numerek i masz spowrotem to co miales wczesniej :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564