Re: błąd graficznego shella (długie)

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 19:17:59 MET DST

On Fri, 25 Oct 2002 19:08:29 +0200 (MET DST), W. T. O. wrote:

>górnym
>wybierz

>Może ja głupi jestem ale to Alt-F2 nie działa, jedyne ci się zmienia to, że
>na ekranie pokazuje jakie pliki się ładują i nie wchodzi mi tryb VGA. Więc
>jak uruchomić oesa w trybie VGA lub chociaż wiersza poleceń?

Głupi to ja jestem. Alt-F2 działa i robi to co ma robić,
czyli pokazuje wszystko co się ładuje.

A ty naciśnij Alt-F1. Przepraszam, ale miałem wczoraj bardzo ciężki dzień.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21