Re: Demo eCS.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 16:42:31 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Mam obiecane z Mensysa w ciągu najbliższych kilku dni.
> Wrzuciłem im też temat polonizacji eCS-a, czekam na odpowiedź.

Będzie baaardzo fajnie jak uzyskamy Demo eCS - trzeba by pogadać z prasą i
innymi czy by jakaś gazetka nie chciała wrzucić na kompakt. Nowi
użytkownicy to życie dla systemu. Poza tym Polska wersja dema to by było
już coś.
Fajnie, że zeszli z tego restrykcyjnego trzymania się licencji co do
dema-ecs - zapytaj się ich czy jak mam to demo to mogę rozpowszechniać po
ludziach żeby im pokazać?

Aha, i jeszcze jedno, czy to demo da rady jakoś skonfigurować żeby:
+ widziało kartę sieciową?
+ widziało dysk twardy?
+ widziało FAT32 (tu się wiesza)
+ po zmianie na siekieś opcje (któe powinny działać) uruchamiało się?

Bo nie wiem czy to zabezpieczenia czy tak ma być, ale byłęm mile
zaskoczony że da się wybootować z płytki :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564