Re: błąd graficznego shella (długie)

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 19:29:03 MET DST

On Wed, 23 Oct 2002 18:53:02 +0200 (MET DST), W. T. O. wrote:

>Przy ładowaniu mój os/2 (warp4 fp11 pl) ładuje tryb graficzny z szarym tłem
>i czarnym kursorem myszy wywalając komunikat: Program wskazywany przez linię
>SET RUNWORKPLACE= pliku CONFIG.SYS, ten plik nie może zostać uruchomiony.
>WinStartApp powrócił do %1. po kliknięciu na ok lub anuluj zostaje mi tylko
>szare tło bez ikon. W config.sys jest wpis SET
>RUNWORKPLACE=c:\os2\pmshell.exe. Pmshell.exe znajduje się pod podaną tam
>ścieżką. Czym spowodowany jest błąd i jak to naprawić? Dodam, że była
>robiona wymiana sprzętu (płyta gł., procesor, karta graf. wymienione).

Spróbuj zacząć od ustawienia trybu VGA. Przy starcie systemu w lewym, górnym
rogu ekranu pokazuje się na moment OS/2. Naciśnij wtedy Alt-F2 a następnie wybierz
przejście do trybu VGA.

Jeżeli to nie pomoże, to najprawdopodobniej zwalony jest plik OS2.INI.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21