Re: Pamiec

Autor: przemek (pr_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 22:31:02 MET DST

Użytkownik "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_teamos2.org.pl> napisał w
wiadomości news:200210170841.0000000I@[10.0.2.1]...
[...]
P2B,

> Rozumiem, ze jezeli na innym kompie modul zadziala OK, to oznacza, ze po
prostu
> tamyta plyta nie moze widziec wiecej niz 256 w slocie?

W specyfikacji/instrukcji plyty powinno byc napisane jaka max. pojemnosc
moze miec pojedyncza kosc / suma RAM.
W przypadku ASUS'a P2B jest to max.256MB/kosc x3 kosci.
Przy pierwszej probie plyta widziala tylko dod. 128MB, przy drugiej wybralem
sie z komputerem do sklepu i na miejscu sprawdzalem i teraz mam 384MB - 2x64
+ 1x256.

--
Przemysław Roman      ICQ: 108988744         GG: 2196919
Łapy precz od Trójki: http://www.tajniak.nsbi.pl/protest