Re: Aparat cyfrowy i OS/2 na USB

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 11:50:47 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Leć do proboszcza i daj na mszę, a potem zrób akuku na stronę :
> http://www.os2world.com/os2usb/
>
> I zamelduj o efektach...

Proboszcz udzielil mi rozgrzeszenia na USB. widze support USB,
ustawilem tez dyskietki wymienne (zainstalowalem mass storage).
I co? podlaczam aparacik. piknie. wlaczam aparacik,
a na ekranie sliczny GPF !!!!!!!! black screen z totolotkiem,
system lezy.

zainstalowalem
usbbasic.exe
cw-usbmsd-v1_1.zip

fragment config.sys wyglada tak:
REM Drivery USB
REM z usbbasic.exe
BASEDEV=USBUHCD.SYS
BASEDEV=USBD.SYS /REQ:USBUHCD$
BASEDEV=USBHID.SYS
REM z cw-usbmsd-v1_1.zip
BASEDEV=CWUSBMSD.ADD /V /FLOPPIES:0 /REMOVABLES:1 /FIXED_DISKS:0
 linia sie zlamala :) /FORCE_TO_REMOVABLE

w tym drugim CWUSMBSD w readme jest requirements aby podgrac fat32,
czego nie zrobilem.
w tej chwili na to nie mam czasu, i zgrywam pod wingroza.