Phoenix 0.2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 15:37:16 MET DST

Hejkum :))

Ktoś tu kiedyś narzekał okropnie na to że najszybszy moduł renderingowy
utopiony jest w badziewie typu skórkowato-bajerkowate...
No właśnie - polecam Phoenix'a - właśnie - szybki, mniejszy, mniej opcji,
ale zostawione te potrzebne tylko, na prawdę udany programik, poza tym
strasznie fajny jest ten malutki myk do szukania, a to wszystko oparte o
moduł renderingu z mozilli, a interfejs pisany prawie w całości w siakimś
szybkim języku, coś z X'em w nazwie :)

link jest brzydki, ale działa (chociaż Michael podawał inny ale taka jest
zawartość, jakby coś to mam i mogę podrzucić...)

ftp://ftp.mozilla.org/pub/phoenix/releases/0.2/.phoenix-0.2-os2.zip.zFayZG

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564