Re: TCPIP jeszcze

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 16:49:42 MET DST

Ninik wrote:

> Hej!
>
> żeby po restarcie mieć internet musze kliknąć na DHCP Monitor i dać
> Action->Request Lease i wtedy po chwilce pojawia mi się not registered i
> zaraz zmienia się na registered... Tymczasem zanim to zrobię pingować
> sobie mogę do woli (czyli sieć jest) - tak dostanę za to internet... Jak
> to zautomatyzować? Był chyba jakiś plik w autostarcie ale MPTN sam go
> wyciął a teraz nie oddał...
> No i jeszcze ciekawostka, znalazłem niby program do konfigurowania TCPIP w
> tcpip/samples/bin - tylko wykrzacza się na starcie bo nie ma niby czegoś i
> [...]
Taki fajny zeszycik bez dostępu? mam taki!:) ale internet mi chodzi ze
slippm, przy zapisie parametrów startu wg. tpsa.cmd.
Tylko wczoraj mnie wkurzyło - tepsa coś pochrzaniła i nie przyjmowała
hasła - gdy próbowałem na piechotę wywalało nactychmiast po pojawieniu
się napisu wpisz.... Dziś już wróciło do normy - tylko czy będą chcieli
za nieskuteczne impulsy połączeniowe ?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >