Re: TCPIP jeszcze

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 16:24:09 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Teoretycznie różnica jest głównie w dwóch ostatnich linijkach, tzn.
> u mnie default routing przychozdzi z serwera DHCP, więc go nie definiuję,
> a po co masz propagację pakietów, to nie wiem.

A ja nie wiem nawet co to jest...

> Może problem jest w złej konfiguracji serwera ?

Serwer jest chyba w porządku... W windach na innych kompach bez probelmu
dostają one ip i nie ma z nimi żadnych gryzień.. To stało się teraz po
instalacji nowego tcpip...

A z tymi trapami to nie wiem czy sobie poradziłem.. Któryś fix zawierał
plik sockets ale nie wiem na ile to pomoże... Pierwszy restart po
założeniu ich... Jeszcze nie obwisł, ale nie chwalmy go jeszcze..
Te trapy są gorsze od niedziałania od startu internetu, z tym sobie
radzę..

Przez tą dobę restartowałem komputer tyle razy ile w ciągu ostatnich
miesięcy..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564