Re: TCPIP jeszcze

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 14:16:54 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
(...)

Porobiło się jeszcze gorzej :(
Zrestartowałem (ostatni restart wczoraj po instalacji tcpip) po ustawieniu
tego wszystkiego w tej javobej konfiguracji. Po restarcie system powiesił
mi się zaraz po starcie wszystkich programów - czarny trap i koniec :(
Jeszcze jeden restart, wszytsko niby okiej, włącza się, jest dobrze, dalej
nie mam dostępu do internetu, ale sieć chodzi (pingi i w ogóle, nawet
sticky twierdzi że wszystko okiej). Po pięciu minutach jak już wziałem
numerek - znów to samo :(

Bład krytyczny, coś w socket :(
Jest jakaś nowa jego wersja? Zobaczę ile tym razem pociągnie ale to jest
okropne! Takie brzydkie trapy i to bez ostrzerzenia (to tak jak bym
pracował bez upsa, w miejscu gdzie dość często nagle nie ma prądu)..
Masz jakiś pomysł dlaczego tak?

Fajnie macie z tym eCS....

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564