Apache dla os/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 20:21:20 MET DST

Hejka!

Strasznie potrzebuje apacha do pracy u siebie ale co chwila mam jakiś
problem.

Używałem sobie 1.3.9 z siakimś php - było miodnie.

Potem nadeszły inne czasy i zupgradeowałem się do apache 1.3.17 który
miejscami się wyburaczał, polegało to na tym że coś błąd, i cały czas
białe okienko z błędem, nie dało się ubić, zamknąć ani nic, w końcu te
komunikaty są priorytetowe, na szczęście jednak ctrl-ctrl i proces killer
sobie z tym radził. PHP miał wersję 4.0.4pl.

W tym czasie próbowałem nowsze apache, ale zawsze coś mu nie pasowało i
ostatecznie wracałem do sprawdzonej 17.

Jednak potrzeba mnie przycisnęła - no to może już na całość i
zainstalowałem apache 2.0.40, do tego php 4.2.3. Wszystko miodnie, ale...
połowa programów mi nie działa! No nie no! Zdiagnozowanym problemem
okazała się conajmniej funkcja "file_exists()" - która wedle tego co mówił
Brian H. została skopana wszędzie prócz windy. Dobra, inną drogą napisałem
sobie funkcje "filexist()" która umiała to samo, ale znów mam problem z
tym.. O ile zdarzało się czasami że apache mi się wieszał i killowanie go
wystarczyło, o tyle ten jak się zawiesił to go nie ma w żadnym wypadku jak
wywalić z pamięci. Nie działa jako serwer, nie da się wyjść, nie da się
zamknąć, ani ukillować.

Ma ktoś jakąś stabilną wersję apache'a2? Już nie mam sił, do tego, a gdyby
nie wspominany bug w apache to bym nie musiał nawet restartować kompa,
teraz muszę :((

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564