Realtek 8139

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 00:20:24 MET DST

Witam
Przejrzałem posty i wszyscy chwalicie karty na RTL8139, natomiast ja mam
problemy. Przy ściąganiu dużych plików (>1MB) z lokalnego serwera za pomocą
ftp system wiesza się (pomaga tylko reset), niezależnie od trybu pracy karty
10 lub 100 Mb half i full duplex (różna kable, poprzez switch i bezpośrednie
połączenie). Upload idzie w miarę poprawnie. W czasie grzebania w internecie
(niski transfer) wszystko jest ok. Sterownik v3.21 i 3.23 z 02.2002 zachowuje
się podobnie, sterownik 3.23 ze strony realteka pokazuje na starcie rejestry.
system warp4pl + fix11pl. Karta siedzi w slocie, w którym do tej pory był
rtl8029 i chodził jak burza. Konfliktu przerwań nie ma. Czy ktoś ma radę na
to zjawisko?

Pozdrawiam
Jerzy Michniewski