Re: EKG/2 bardziej native

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 13:40:46 MET DST

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Nie chciałbym już śmiecić ciągle o ekg, więc jest to ostatni raz - w sigu będzie
> zawarta ostatnia wersja ekg.

Dalczego śmiecenie? Moim zdaniem informacja na temat nowych wersji
programu na liście są jak najbardziej pożądane. Nie przychodzi tu po 1000
postów nadzień żeby specialnie to komuś szkodziło...

> Aby samemu kompilować EKG zawarłem Makefile.OS2. Należy przegrać wszystko do
> katalogu gdzie rozpakowalismy EKG, musimy miec readline i ncurses! W razie
> kłopotów priv.

p.s. - już niedługo prawdopodobnie będzie mozilla-os2-pl :)

> BTW: Mam do Was pytanie, bo sam się nie mogę zdecydować - chcecie PMowe EKG
> czy może VNC Servera?

Hmmm... myślę że warto skończyć najpierw EKG - bardzo niewiele zostało, a
program jest bardzo fajny. A jak by był już front end to już zupełnie
miło. Przy okazji /me tłumaczy dokumentację tak że niedługo pewnie
ogłosimy na Os2voice :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564