Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 08:54:40 MET DST

Paweł Sokołowski <falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś
takiego:
> A to nie wiem, nie szukałem takich wynalazków :)

Fuck.. akurat by się przydało.. :)

> Hmm, coś w tym jest - czasami trafia się jakaś strona namaczkowana. Ale
> nie sprawdzałem jaką ma ustawioną wielkość czcionki, po prostu robiłem
> w mozilli powiększenie o 120 albo 150% i problem znikał :)

Chodzi po prostu o to że nie są małe tylko nieproporcjonalnie małe. Jeśli
10pt jest 2 razy większa od 9pt a trzy razy od 8pt...? Wydawało mi się
zawsze że 1pt to 1/72 cala a nie widzimisie czegoś tam..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564