Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 01:56:26 MET DST

<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś takiego:
> ii mozilla-js-debugger 1.0.0-3 JavaScript debugger for use with
> Mozilla
> To to? Odpaliłem, działa.

Nie, to mi też działa - chodzi mi o skłądnik Mozilla Evangellism czy jak
to było...

> Ale jak Ci się to objawia? Możesz podać przykładową stronę?

Objawia się w taki sposób że czcionka 10pt wygląda jak 10pt mniej więcej,
11pt spooko troszku większa, ale 9pt i 8 pt to taki mak niemiłosierny że
na prawdę trzeba się wpatrzeć :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564