Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 19:52:51 MET DST

<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś takiego:
> Barracuda 3 (udma100)

/me ma maxtora udma 133 - chodzi gut..

> msi kt3-ultra na via kt333, athlon 1.8+,

Właśnie wiesz ostatnio się zastanawiałem nad tym kt333 i Tobą i tak mi coś
nie pasowało.. Ty i AMD... Hmmm, jeszcze rok temu wysyłałeś mi screeny
rozwalonych duraków :>

> sb live!, tuner na bt878, CD, matrox g450, sdi.

muzyka i grafika - na pewno chodzą.
Odpaliłęm ostatnio takiego matrox'a dualhead (odpaliłem czyt. zmieniłem
karty, sdd się zajęło resztą). SDI mam również i działa najnormalniej w
świecie, a co do tunera to nie mam żądnych info, zobacz sobie w googlu, co
chwila jakieś softy TV są do osa robione, ale pomijam ze względu na brak
takowych części.

> BTW: a raid na IDE tez da rade zrobić?

AFAIR tak, ale ponoć te RAID'y z wbudowane w płyty (hehe mój abit) są do
dooopy ;>

> Czy jak już mi dobierzecie sterowniki to bedę mógł grać w RTCW (gra na
> engine Quake 3) jak pod linuksem?

Nie wiem, ale raczej mało kogo tu obchodzą gry w jakiejkolwiek formie.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564