Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:36:30 MET DST

Rafal Zawislak <rafalz_at_box43.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Uzywalem go od wersji gdy nazywal sie jeszcze win32os2 skonczylem w
> lutym br.

/me zaczynał jak tylko quake dało się konwertować i chodził szybciej niż
pod windą... ;)

> W kazdym buildzie dzialalo co innego, kolejny nie umozliwial
> uruchamiania programow, ktore dzialaly w poprzednich itd...

To fakt... Ale w końcu starają się by było lepiej... Co chwilkę coś
skopcą, tak jak np w mozilli ale generalnie chyba idą do przodu...

> Idea uruchamiania Windowsa made in GNU pod OS/2 byla i jest pozbawiona
> sensu - bo latwiej i bez nerwow mozna przelaczyc system bootmanagerem.

NO nie wiem... Jak dla mnie uruchomienie czasem czegoś z windy było super
idea, windy przecież nie mam...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564