Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 14:59:17 MET DST

<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś takiego:
> Bo ten warpowy jest koszmarnie brzydki :)

To zależy - ja stawiam na czytelność i oczy mnie bolą od plaskatego
intefejsu win xp i podobnych. Kiedyś się bawiłem w stylery i podobne,
teraz ani mi się nie chce, ani mi to pomaga, dobrze mi tak :)

> Da się chociaż zmieniac tematy desktopu?

Masz paletę czcionek i kolorów - i tak możesz każde okienko zaminić wedle
upodobania - po prostu przeciągając co chcesz. Dlatego odpadaja wszelkie
ustawienia kolorów i czcionek w programach. Poza tym schematy kolorów by
zmienić całe okienko na raz :) Jak chcesz to w stylerze masz schematy
wyglądu okienek też. Ale ja to wywaliłem zanim mnie nie wkurzyło bardziej
:)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564