Re: warp 4

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 14:02:06 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 11:27:22 UTC, <falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> wrote:

> Czyli da się 'podpiąć' Xfree86 z jego winmanagerem? Jeśli tak to nie
> jest tak tragicznie :)

Da się różne rzeczy:

http://os2ports.com/os2/ss.jpg
http://os2ports.com/os2/wmaker.jpg
http://os2ports.com/os2/xfree86_flash.gif

> BTW: a są jakieś popularne winmanagery, które da się podpiąć pod warpa?

Popularny jest PMSHELL+WPS bo ten zestaw jest "domyślny" i oferuje
najwięcej. Większość graficznych aplikacji natywnych wymaga pmshell-a.
A co do WPS-a to jest on na tyle elastyczny, że łatwiej/lepiej jest go
rozbudowywać a nie wymieniać.

> BTW2: czy podoba Wam się wygląd MacOSXa?

Nie wiem jak wygląda obecnie. Trochę bawiłem się nim jakieś dwa lata
temu i jak dla mnie był trochę zbyt pstrokaty i "przebajerzony"
(wybrzuszające się launchpady są fajne przez pierwsze 5 minut później
irytują).
Ale generalnie jestem dla MAC-a pełen sympatii i życzę MacOSX jak
najlepiej (w końcu WPS wywodzi się w pewnym sensie od Mac-a). Może za
6-7 lat jak nie nastąpi żadna rewolucja w OS/2 będzie to dla niego
rozsądna alternatywa ;-)

Marek