Re: Codzienne buildy ekg

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 01:28:21 MET DST

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> ekg2-20020820.zip

mi się nie udało zmusić do pracy :(
Co mam wpisać w tych termach i podobnych?

> PS. Nadal chcecie PMowe WarpGadu?

Myślę że najpierw trzeba porządnie rozwinąć to, a potem dodać malutkie
elementy grafiki, np przydałyby się wyskakujące powiadomienia, i osobne
okienka dla rozmów.

> PS2: Kto oprócz Ninika i Lewhoo tego używa? (priv)

/me ofkors :)
brat również zacznie jak tylko dozbroję mu system :)

> BS3: Przeczytajcie nowe readme.os2.

Idę uciągać nową wersję... :)

Co zauważyłem:

1. do smsów spokojnie można użyć skryptu rexxowego - kiedyś był na grupie,
tylko nie śle na ści(ERĘ)...

2. jeśli jest stan niewidoczny czasami się rozłącza i nie może połączyć
dopóki nie zmienię na widoczny

3. nie da się ustawić standardowo wchodzenia na niewidocznym

4. za cholerę nie doszedłem do tego jak się binduje klawisze, o ile dobrze
zrozumiałem ma to mi przypisać skróty do poleceń. byle "/window next" i
"/window prev" oraz "/window kill" by się przydało...

5. przy wielokienkowiu jest tak że niby z altem coś się ma dziać...? chyba
przełączać z cyferkami pomiędzy okienkami... a tu zmienia się znak zachęty
i tyle go widzę..

6. przydałoby się jakoś zablokować nasz kochany alt - nie lubię tego
efektu gdy się pomylę z iksem...

7. nie da się zablokować wymiaru okienka... ustawiłęm mode'em sobie okno
na o wiele większe i z scrollem, ale gdy mam nowe/jeszcze_nie_zapełnione
to muszę jechać scrollem na górę.. :(

8. tekst wpisany w jednej linijce jeśli jest wystarczająco długa to nie
zostaje zawinięty, znaczy się zawija się w jednej linijce - czyli nie
widać początku po zatwierdzeniu

9. nie da się kopiować więcej niż jednej linijki tak by coś potem zmienić
jeszcze :(

10. po przełączeniu na inne okienko jeśli jest ono wystarczająco długie to
przechodzi na nie od początku i przewija się, przy tym samemu nie można go
przewinąć w górę, jeśli prowadzi się dłuższe rozmowy to trzeba je czyścić
a to znów skacze je na początek, mniejszego a bez scrolla też niet bo z
kolei można nie wiedzieć co pisze..

11. po zmianie mode'a na większego teksty przychodzące są standardowo
zawinięte tak jak by były na początku

wiem że może grymaszę, coś nie wiem czy coś takiego, ale to tylko moje
odczucia na ten temat :) O ile niektóre bzdetne o tyle inne na prawdę by
się przydały zmienić...

a ja idę ssać nową wersję... :)
tak czy siak działa IMHO fajnie :))

a jakby coś to /me na 99% jest pod numerkiem gg z siga - jak by coś... :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564