Re: OpenSSH - dziala!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 14:44:45 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Zassałem i działa :-)
>
> Nareszczie pliterki i okienko rozsądnych rozmiarów :-)))
>
> I klawiszki funkcyjne działają. Miodzio :-)

to naklep jakis opis. bo ja niestety kompletnie nie mam czasu
na godziny analizy co i jak. w tej chwili ssh jest gwozdziem do
trumny mojego OS/2, i pracuje juz nad przeniesieniem wszystkiego
na linuxa. po prostu ssh203 przestal mi wspolpracowac
z poleceniem passwd na unixach, od nowej wersji ssh
po zalataniu dziury.