Re: pliki

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 16:53:53 MET DST

On Thu, 1 Aug 2002 00:08:27 +0200 (MET DST), Jarek G. wrote:

>Witam szanownych grupowiczow!
>
>Mam taki problem. Uzywam AutoCada pod Windowsem, a teraz potrzebuje
>przetransferowac do niego pliki znajdujace sie w programie cadowskim na
>Mac'u. I nie bardzo wiem jak to zrobic.
>Mam dostep do Maca, ale jak zapisac je tak zeby potem otworzyly sie na
>PC'cie? Czy musze uruchomic jakis emulator Maca, czy moze na Macu emulator
>Pc'ta?
>Z gory dziekuje za wszelki podpowiedzi i linki do programow, ktore
>rozwiazalyby moj problem.

Ninik juz napisal, ze to nie ta lista, ale... dyskietki PC Mac czytal za pomoca
odpowiednich programow. PCet jabolowe tez. Przypuszczam, ze z CDromami moze
byc jeszcze latwiej, chociaz kto wie, makowki mogly sobie znowu wlasny format zapisu
wymyslic. Ale na pewno to nic skomplikowanego - co najwyzej odpowiedni program
do czytania innego formatu dysku.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 23d 0h 14m 22s 152ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl