Re: OpenSSH - dziala!

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 22:46:11 MET DST

On Wed, 31 Jul 2002 22:52:51 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Tego przyznam że nie mam, nie udało mi się jeszcze. Głownie dlatego że nie
>wiem dlaczego ale staje mi na starcie i dopóki i tak czegoś nei nacisnę to
>się nie połączy :(

hm...?

>Teraz to wygląda tak że.. Pokauzje mi dwa okienka cmd. Znaczy się jedno
>schowane.. Muszę tamto wywyołać żeby wpisać hasło. Potem dwa znikają i po
>jakimś czasie "Error 10060... Could not connect" :(
>Nei wiem co tu ugryźć bo wszystko wydaje się być poprawne... Zła wersja
>ssh może? Czy jakoś??

musisz wpisywac haslo, bo nie masz automatycznej identyfikacji, potem powinno
pojsc... moze podales zle porty? w pmmailu musisz localhost i wybrany przez siebie
port (ten sam co pozniej w cmd uzywasz)

>Ten sam nie będzie...?
>Czym więc ma się różnić?

portem :) smtp jest na innym porcie, no chyba, ze wysylasz przez pop3

>Ten skrypt raz loguje przez ssh a potem korzysta z tego cały czas czy za
>każdym razem tak...? Pasowałoby mi to pierwsze.. Chciałbym pocztę
>sprawdzać raczej szybciej niż wolniej :))

loguje sie i czeka 10sec az PMmail (czy cokolwiek) sprawdzi poczte, potem sie
wylogowywuje - jesli mialby byc caly czas zalogowany, to niestety bylabyto
potencjalna dziura